Planowanie budżetów na 2023 rok zbliża się wielkimi krokami w wielu firmach. To również czas na kreację aktywności marketingowych w zgodzie z aktualnymi trendami. Składając oferty swoim klientom warto mieć na względzie kilka kwestii. W The One Group podpowiadamy na co warto zwrócić uwagę przygotowując propozycje gadżetów i tekstyliów reklamowych.

Top 3 trendy 

Tekstylia kontra digitalizacja

Rosnąca rola wirtualnych mediów i wzrastający odsetek użytkowników sieci stosujących Ad Blocki sprawiają, że marketingowcy muszą dokonać zwrotu w swoich strategiach. Rozwiązaniem zgodnym z aktualnymi trendami jest tworzenie okazji styku konsumenta z nośnikami przekazu marek. W tych okolicznościach „normalne” przedmioty, które można dotknąć i użytkować zgodnie ze swoim uznaniem stanowią niezwykle skuteczny przekaz marketingowy.

Tekstylia reklamowe i gadżety reklamowe są doskonałym sposobem na skuteczną oraz dyskretną reklamę marki. Przedmioty opatrzone logo i hasłem reklamowym podarowane budują długofalową relację konsumenta czy kontrahenta z marką. W jakich działaniach warto zaplanować gadżety?

Jeżeli Twoi klienci przygotowują się do zorganizowania promocji konsumenckich lub chcą zorganizować swoim pracownikom lub klientom upominki związane z wprowadzeniem nowego produktu teraz jest moment, aby zaproponować ciekawe propozycje w rozsądnej cenie.

To co ważne, Twoi klienci mogą aktywować konsumentów poprzez różne promocje, np.  różnorodne konkursy czy loterie. Te formy promocji doskonale wpisują się w bieżący trend poszukiwania przez nich wartości dodanej, nie tylko w postaci rabatu cenowego. Z kolei w relacjach B2B gadżety mogą stanowić bonus w promocjach zakupowych. Za realizację targetu zakupowego kupujący otrzymuje przedmioty opatrzone logo. Gadżety reklamowe to także element budowania relacji i budowania wizerunku niejednej firmy w relacjach z klientami.

Konsumenci i klienci końcowi lubią nowości i nieszablonowe pomysły. W propozycjach warto postawić na nowe rozwiązania czy innowacyjne propozycje. Przykładem może być oryginalny, amerykański bluzo-worek QuikFlip, którego The One Group jest dystrybutorem. Swoje zapytania kieruj do firm mających doświadczenie w produkcji tekstyliów reklamowych wyróżniających się na rynku kreatywnością i wysoką jakością proponowanych rozwiązań.

Bycie odpowiedzialnym

Produkcja tekstyliów zgodnie z wymogami certyfikatów potwierdzających działania z poszanowaniem środowiska naturalne to odpowiedź na aktualny trend konsumencki.

Najprostszym sposobem na sprawdzenie, czy firma, z którą nawiązujesz współpracę postępuje odpowiedzialnie społecznie, jest weryfikacja posiadanych przez nią certyfikatów. Certyfikaty potwierdzają, że przedmioty reklamowe są produkowane zgodnie z ich wymogami i standardami. Chodzi m.in. o stosowanie przyjaznych środowisku tuszy do druku sublimacyjnego czy unikanie substancji szkodliwych dla człowieka.  The One Group produkuje zgodnie z certyfikatem OEKO-TEX, który potwierdza jakość produktów tekstylnych i włókienniczych, które mają bezpośrednią styczność ze skórą człowieka. Co więcej, w produkcji stosuje tusze przyjazne środowisku naturalnemu. Asortyment produktów uzupełniają propozycje wykonane z bawełny organicznej i poliestru z recyklingu, których produkcja wiąże się ze znacznym ograniczeniem zużycia wody i emisji CO2.

Brak minimów i szybka realizacja

Dynamika decyzji czy konieczność realizacji zadań przy napiętych harmonogramach sprawiają, że istotna jest niezawodność a także terminowa dostawa zamówień. Zagwarantować ją mogą jedynie firmy posiadające wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu przedmiotów z logo i hasłami marketingowymi.

Na co jeszcze należy zwrócić uwagę decydując się na dobór dostawcy personalizowanych produktów reklamowych? M.in. czy firma realizuje zlecenia na terenie Polski czy posiłkuje się dostawcami z zagranicy. Przykładowo The One Group bazuje na szybkiej i elastycznej produkcji własnej tekstyliów w Polsce. Co więcej optymalne minimalne nakłady, a w przypadku niektórych produktów ich brak  sprawiają, że realizacja zamówienia odbywa się bardzo sprawnie i szybko.

Przygotowania do nowego roku czas zacząć. Warto pamiętać, że Twoi klienci już teraz planują budżety i zastanawiają się nad działaniami promocyjnymi. Dlaczego nie zaskoczyć ich innowacyjna bluzą czy pomysłami na gadżety tekstylne z dowolną grafiką?