Jednym z trendów o rosnącej popularności jest personalizacja produktów codziennego użytku. Stajemy się coraz bardziej wymagający i chcemy mieć istotny wpływ na to co kupujemy i jak dana rzecz wygląda. Przede wszystkim zaś chcemy posiadać i użytkować rzeczy dopasowane do naszego stylu życia i osobowości. Jednym ze sposobów na zindywidualizowanie przedmiotów jest druk sublimacyjny na tekstyliach.

Druk sublimacyjny, zwany potocznie sublimacją, to proces drukowania, w którym atrament jest przenoszony na materiał poprzez ogrzewanie go do temperatury, w której zaczyna sublimować, czyli zamieniać się bezpośrednio z fazy stałej w gazową. Technika ta jest niezwykle popularna w druku na materiałach syntetycznych, z których wykonane są odzież czy gadżety reklamowe. Druk sublimacyjny stosuje się na tekstyliach, których zawartość poliestru stanowi powyżej 70%. Dzięki temu, praktycznie każda dowolna grafika może być odwzorowana na chustach wielofunkcyjnych, koszulkach, bluzach, ręcznikach, kocach czy produktach z neoprenu, jak etui na laptop.

Zalety druku sublimacyjnego

Sublimacja pozwala na wierne odwzorowanie kolorów i szczegółów grafiki przy zachowaniu wysokiej jakości wydruku. Jest to również trwałe i odporne na ścieranie rozwiązanie, co oznacza, że produkt z takim nadrukiem będzie długo zachowywał swoją jakość.

Druk sublimacyjny tekstyliów jest świetnym rozwiązaniem dla marketingowców, poszukujących ciekawych sposobów wyróżnienia ich marki i zaistnienie w świadomości konsumentów. Co więcej, jest wykorzystywany na różne sposoby. Na przykład, można go wykorzystać do personalizacji produktów, takich jak koszulki z logo firmy lub zdjęciem pracownika. To również doskonały sposób na zbudowanie więzi emocjonalnej naszej marki z partnerem handlowym.

Wyobraźmy sobie akcję marketingową, której realizatorem jest zespół handlowców dystrybutora. Poza targetami do wykonania warto ich zaopatrzyć w atrakcyjne gadżety, takie jak bluza QUKIFLIP z logo naszej firmy.  Innym zastosowaniem druku sublimacyjnego jest tworzenie gadżetów reklamowych, takich jak chusty wielofunkcyjne LOOP czy ściereczki do okularów, które można rozdawać na targach czy konferencjach.

Personalizacja daje ogromne korzyści firmom. Należą do nich:

  • zadowolenie klientów ze swoich zakupów czy produktów,
  • większe zaangażowane w markę,
  • większa skłonność do ponownych zakupów,
  • cenne dane o swoich klientach i możliwość dostosowania swoich produktów i strategii marketingowych do ich potrzeb.

Personalizacja w zasięgu ręki

Czy personalizacja za pomocą druku sublimacyjnego to skomplikowane przedsięwzięcie? Dla naszych klientów nie! Wystarczy mieć pomysł, na to jak ma wyglądać zindywidualizowany produkt.

W TheOneGroup.pl otrzymasz gotowe szablony naszych produktów, pod które należy przygotować grafikę. Jeśli nie dysponujesz specjalistą ds. grafiki, nasz zespół graficzny chętnie podejmie się przygotowania grafiki oraz plików produkcyjnych pod kątem różnej rozmiarówki. Druk sublimacyjny tekstyliów to indywidualizacja w zasięgu ręki.

Ponadto, produkujemy wszystkie pozycje z naszej oferty od 1 szt. Jest to oferta dla tych, którzy mają chęć posiadania zindywidualizowanych tekstyliów w nieprodukcyjnych ilościach.

Po więcej informacji na temat oferty sublimowanych tekstyliów zapraszamy do kontaktu z TheOneGroup.pl (biuro@theonegroup.pl)