Planowanie budżetów na 2023 rok już się rozpoczęło w wielu organizacjach. To również czas na kreację aktywności marketingowych w zgodzie z aktualnymi trendami. Przystępując do przygotowywania działań klienckich i konsumenckich warto pamiętać o kilku trendach.

TREND 1 – Digitalizacji mamy przesyt

Rosnąca rola wirtualnych mediów, różnorodne przekazy i wzrastający odsetek użytkowników sieci stosujących Ad Blocki sprawiają, że marketingowcy muszą dokonać zwrotu w swoich strategiach. Opcje są dwie: z jednej strony w kierunku budowania wartościowych treści. Z drugiej – tworzenia innych okazji styku konsumenta z nośnikami przekazu marek. W tych okolicznościach „normalne” przedmioty, które można dotknąć i użytkować zgodnie ze swoim uznaniem stanowią niezwykle skuteczny przekaz marketingowy.

Tekstylia reklamowe i gadżety są doskonałym sposobem na skuteczną oraz dyskretną reklamę marki. Przedmioty opatrzone logo i hasłem reklamowym podarowane budują długofalową relację konsumenta czy kontrahenta z marką

The One Group, polski producent tekstyliów reklamowych już od września oferuje nową usługę. Odzież reklamową francuskiej marki Sol’s dostępną niemalże od ręki.  Współpraca obu firm to innowacyjne na polskim rynku podejście do sprzedaży wyjątkowej jakości odzieży przeznaczonych do komunikacji reklamowej.

Sol’s to marka tekstyliów – nośników marek, należąca do paryskiej firmy SOLO Group. SOLO Group to rodzinna firma z siedzibą w sercu Paryża. Powstała w 1991 r. i stosując język mody w branży tekstyliów reklamowych zdobywa od lat uznanie nowoczesnym podejściem do kreowania poziomu stylu i jakości odzieży służącej wyrażaniu treści promocyjnych.  Dziś firma jest liderem w Europie, z ponad 200 pracownikami na świecie i 70 milionami produktów sprzedawanymi rocznie. Jej motto na przestrzeni lat nie ulega zmianie. Swoją wiedzę ekspercką i pasję pragnie wykorzystywać oferując im wysokiej jakości i szykowne, bardzo nowoczesne produkty.

TREND 2 – EKOLOGIA NA TOPIE

Odpowiedzialność społeczna i minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne to niezwykle istotne czynniki, brane pod uwagę przez coraz większą liczbę konsumentów . Ta kwestia jest również istotna przy wyborze odzieży reklamowej.

W ofercie The One Group znajduje się wiele propozycji odzieży marki SOL’s wykonanej z bawełny organicznej czy materiału r-PET, czyli z poliestru pochodzącego z recyclingu.  Dlaczego bawełna organiczna jest tak istotna dla środowiska naturalnego? Jej uprawa jest pozbawiona środków chemicznych czy sztucznych nawozów. Wiąże się ze zmniejszeniem emisji CO2 o 45% oraz zużycia wody aż o 87%. Z kolei materiał r-PET powstaje z powtórnego przetworzenia plastikowych butelek po napojach. Pozwala to nie tylko na ograniczenie ilości odpadów, ale także może oznaczać obniżenie emisji CO2 o 75% w porównaniu do produkcji tradycyjnego poliestru. 

TREND 3 – GWARANCJA JAKOŚCI NA CZAS

W dobie dynamicznych zmian i szybkości wielu decyzji na sile przybiera trend VALUE FOR MONEY. Rozsądna jakość w rozsądnej cenie. Dotyczy to zarówno samych produktów, jak i jakości świadczonych usług, które powinny być oferowane na solidnym poziomie i na czas.

Marka Sol’s jest dostępna na polskim rynku od kilku lat. Jednak dopiero teraz jej dostępność w ofercie The One Group, sprawia, że produkty te będą dostępne na zamówienie bez minimalnych nakładów i nawet w 24 h! Współpraca Sol’s i The One Group to nowy wymiar jakości serwisu. Serwisu zapewniającego dostępność stylowej odzieży reklamowej właściwie od ręki.  Co więcej, wartości obu firm koncentrują się na kreowaniu sprawiedliwych i odpowiedzialnych relacji z kontrahentami i partnerami biznesowymi. Ponadto, misją The One Group jest dostarczanie klientom produktów najwyższej jakości w najlepszej cenie bez narzucania minimów ilościowych.

Kluczowe korzyści wynikające ze współpracy marki Sol’s z The One Group to:

  • paryski szyk i  wyjątkowej jakości odzież reklamowa,
  • idealna relacja ceny do jakości produktów,
  • brak minimalnych nakładów w zamówieniach,
  • realizacje w minimalnym czasie, nawet od 24 h,
  • atrakcyjna oferta na start współpracy.

Oferta The One Group skierowana jest wyłącznie do agencji reklamowych, pośredników w sprzedaży B2B. 

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z przedstawicielami The One Group pod adresem e-mail: biuro@theonegroup.pl.