Gewicht | 260 g/m² |
Komposition | Mikrofaser |
Größe | 70 x 100 cm (± 5%) |
Kennzeichnung | Sublimation |
Mikrofibra kojarzy Ci się raczej z ręcznikami? Ten koc z własnym nadrukiem sprawi, że na nowo odkryjesz właściwości tej niezwykle praktycznej tkaniny. Dzięki wyższej gramaturze i bardzo dobrej jakości materiału, zrobi pozytywne wrażenie na użytkownikach. Te koce są niezwykle miłe w dotyku - z przyjemnością można otulić się nimi, siedząc na kanapie w pokoju - albo na tarasie lub w ogrodzie w nieco chłodniejszy wieczór. Na całej powierzchni wykonujemy (jednostronnie) pełnokolorowy nadruk, który zachwyci Cię dokładnością i pięknym odwzorowaniem kolorów.
W wielu przypadkach nasze gadżety reklamowe rekomendujemy markom jako element kampanii promocyjnych kierowanych do klientów - albo jako upominki dla własnych pracowników. W tym przypadku jednak mogą przydać się one również w codziennej działalności firmy! Koce z mikrofibry posłużą jako wyposażenie pokoi i apartamentów w hotelach i pensjonatach, spa i wellness. Jeśli w Twoim obiekcie znajduje się strefa relaksu, pokoje gościnne, leżaki na tarasie - w każdym takim miejscu ciepły, miły w dotyku kocyk doda przestrzeni przytulnego, domowego charakteru.
Akcesoria z własnym nadrukiem pomagają Ci w budowaniu silnych marek. Koc z logo firmy jest znakomitą, bo nienachalną formą promocji. Każdy zapamięta logo,ale nie będzie miał poczucia, że firma usiłuje w ten sposób coś mu "sprzedać". A przecież im bardziej rozpoznawalna marka - tym wyższe zaufanie do jej produktów i usług! Gadżety reklamowe z logo, zwłaszcza jeśli są uszyte z dobrych gatunkowo materiałów, starannie wykończone i gustownie znakowane, mają wielką siłę wyrazu. W przypadku tego produktu oferujemy kilka różnych rozmiarów, dzięki czemu idealnie dopasujesz produkt do swojej wizji działań reklamowych.
Koce z mikrofibry są lekko puszyste w dotyku, ale ich struktura w żaden sposób nie wpływa na jakość znakowania. Dzięki technologii sublimacji barwnik zostaje dosłownie wprasowany we włókna materiału - przylega do nich doskonale i bardzo trudno byłoby go usunąć. To sprawia, że "tekstylne" gadżety reklamowe znakowane w ten sposób zyskują rewelacyjną trwałość. Jednocześnie jesteśmy w stanie odwzorować na nich nawet detale - cienkie linie, efekty cieniowania, czy delikatne różnice odcieni.
Miękki koc z logo firmy na kanapie w salonie, mały kocyk w dziecięcym pokoju, ciepły i gruby koc podczas wyjazdu pod namiot... Firmowe gadżety z tej kategorii na wiele sposobów będą towarzyszyć odbiorcom marki w codziennym życiu. Koce reklamowe będą odpowiednie również dla hoteli, pensjonatów, czy ośrodków spa.
W naszej ofercie znajdziesz koce z mikrofibry, poliestru, czy koce sherpa - dzięki temu łatwiej dobierzesz odpowiedni gadżet do kampanii.
Małe kocyki w rozmiarze dziecięcym, a może duże koce - narzuty na łóżko? Niemal każdy produkt z tej kategorii dostępny jest w kilku rozmiarach.
Odkryj koce piknikowe z poszewką poliestrową lub koce 2w1 (składane w torbę ze ściągaczem) i zaskocz klientów oryginalnym pomysłem.
Nadruk na całej powierzchni koca wykonany metodą sublimacyjną sprawdza się nawet w przypadku fotorealistycznych wzorów z mnóstwem detali.
Brauchen Sie Informationen? Rufen Sie uns an oder schicken Sie eine E-Mail.
Użycie koca z mikrofibry z logo firmy w działaniach promocyjnych niesie ze sobą cały szereg korzyści marketingowych. Po pierwsze, zwiększenie widoczności marki gwarantowane jest dzięki dużym rozmiarom koca, które sprzyjają umieszczeniu na nim wyraźnego i widocznego znaku firmowego. Koc używany w miejscach publicznych naturalnie przyciąga wzrok, promując markę w sposób subtelny - i właśnie dzięki temu tak ogromnie skuteczny. Klienci są dziś szczególnie wyczuleni na nachalną reklamę i o wiele łatwiej zauważą znak firmowy występujący w neutralnym kontekście, niż na rzucającym się w oczy nośniku. Po drugie, praktyczne zastosowanie koca z logo w codziennym życiu lub podczas wyjątkowych okazji (takich jak eventy w plenerze) sprawia, że użytkownicy skojarzą markę z pozytywnymi sytuacjami oraz doświadczeniami. Taka strategia nie tylko podniesie świadomość marki, ale także zbuduje jej pozytywny wizerunek jako firmy dbającej o zadowolenie klienta i wsłuchującej się w jego potrzeby czy styl życia.