Mikrofibra kojarzy Ci się raczej z ręcznikami? Ten koc z własnym nadrukiem sprawi, że na nowo odkryjesz właściwości tej niezwykle praktycznej tkaniny. Dzięki wyższej gramaturze i bardzo dobrej jakości materiału, zrobi pozytywne wrażenie na użytkownikach.
Gramatura | 260 g/m² |
Skład | Mikrofibra |
Rozmiar | 125 x 150 cm (± 5%) |
Znakowanie | sublimacja |
Mikrofibra kojarzy Ci się raczej z ręcznikami? Ten koc z własnym nadrukiem sprawi, że na nowo odkryjesz właściwości tej niezwykle praktycznej tkaniny. Dzięki wyższej gramaturze i bardzo dobrej jakości materiału, zrobi pozytywne wrażenie na użytkownikach. Te koce są niezwykle miłe w dotyku - z przyjemnością można otulić się nimi, siedząc na kanapie w pokoju - albo na tarasie lub w ogrodzie w nieco chłodniejszy wieczór. Na całej powierzchni wykonujemy (jednostronnie) pełnokolorowy nadruk, który zachwyci Cię dokładnością i pięknym odwzorowaniem kolorów.
W wielu przypadkach nasze gadżety reklamowe rekomendujemy markom jako element kampanii promocyjnych kierowanych do klientów - albo jako upominki dla własnych pracowników. W tym przypadku jednak mogą przydać się one również w codziennej działalności firmy! Koce z mikrofibry posłużą jako wyposażenie pokoi i apartamentów w hotelach i pensjonatach, spa i wellness. Jeśli w Twoim obiekcie znajduje się strefa relaksu, pokoje gościnne, leżaki na tarasie - w każdym takim miejscu ciepły, miły w dotyku kocyk doda przestrzeni przytulnego, domowego charakteru.
Akcesoria z własnym nadrukiem pomagają Ci w budowaniu silnych marek. Koc z logo firmy jest znakomitą, bo nienachalną formą promocji. Każdy zapamięta logo, ale nie będzie miał poczucia, że firma usiłuje w ten sposób coś mu "sprzedać". A przecież im bardziej rozpoznawalna marka - tym wyższe zaufanie do jej produktów i usług! Gadżety reklamowe z logo, zwłaszcza jeśli są uszyte z dobrych gatunkowo materiałów, starannie wykończone i gustownie znakowane, mają wielką siłę wyrazu. W przypadku tego produktu oferujemy kilka różnych rozmiarów, dzięki czemu idealnie dopasujesz produkt do swojej wizji działań reklamowych.
Koce z mikrofibry są lekko puszyste w dotyku, ale ich struktura w żaden sposób nie wpływa na jakość znakowania. Dzięki technologii sublimacji barwnik zostaje dosłownie wprasowany we włókna materiału - przylega do nich doskonale i bardzo trudno byłoby go usunąć. To sprawia, że "tekstylne" gadżety reklamowe znakowane w ten sposób zyskują rewelacyjną trwałość. Jednocześnie jesteśmy w stanie odwzorować na nich nawet detale - cienkie linie, efekty cieniowania, czy delikatne różnice odcieni.
Miękki koc z logo firmy na kanapie w salonie, mały kocyk w dziecięcym pokoju, ciepły i gruby koc podczas wyjazdu pod namiot... Firmowe gadżety z tej kategorii na wiele sposobów będą towarzyszyć odbiorcom marki w codziennym życiu. Koce reklamowe będą odpowiednie również dla hoteli, pensjonatów, czy ośrodków spa.
W naszej ofercie znajdziesz koce z mikrofibry, poliestru, czy koce sherpa - dzięki temu łatwiej dobierzesz odpowiedni gadżet do kampanii.
Małe kocyki w rozmiarze dziecięcym, a może duże koce - narzuty na łóżko? Niemal każdy produkt z tej kategorii dostępny jest w kilku rozmiarach.
Odkryj koce piknikowe z poszewką poliestrową lub koce 2w1 (składane w torbę ze ściągaczem) i zaskocz klientów oryginalnym pomysłem.
Nadruk na całej powierzchni koca wykonany metodą sublimacyjną sprawdza się nawet w przypadku fotorealistycznych wzorów z mnóstwem detali.
Potrzebujesz informacji? Zadzwoń albo napisz mail.
W dobie powszechnego przesytu komunikatami marketingowymi, to właśnie innowacyjne gadżety reklamowe mogą odegrać kluczową rolę w wyróżnianiu marki oraz budowaniu trwałych relacji z klientami. W tym kontekście koc z mikrofibry z logo firmy wyłania się jako znakomity przykład produktu łączącego w sobie walory użytkowe oraz stylowy design, tak istotny dla nowoczesnego odbiorcy. Koc służy użytkownikowi, a dla przedsiębiorstwa, które organizuje kampanię, staje się dynamicznym narzędziem promocyjnym, zapewniającym codzienny i całkowicie naturalny kontakt z nazwą brandu oraz jej firmową identyfikacją wizualną. A dlaczego właśnie mikrofibra? Ponieważ wyróżnia się ona szeregiem wyjątkowych właściwości, które czynią ją idealnym materiałem na gadżety reklamowe. Wytrzymałość mikrofibry zapewnia długotrwałe użytkowanie, co jest kluczowe, jeśli chcemy, aby nasz produkt reklamowy przetrwał próbę czasu. Natomiast lekkość materiału sprawia, że uszyty z niej koc z własnym nadrukiem jest łatwy do przenoszenia, co zwiększa jego użyteczność podczas różnych aktywności na zewnątrz, takich jak pikniki, wycieczki czy wydarzenia sportowe.