Ręczniki z nadrukiem reklamowym pozytywnie zaskoczą użytkowników. Do ich uszycia zastosowaliśmy tkaninę bawełniano-poliestrową z certyfikatem Oeko-Tex, który na całym świecie jest synonimem wysokiej jakości materiału. Ręczniki są bardzo grube i niezwykle miłe w dotyku ze względu na welurowe wykończenie.
Gramatura | 400 g/m² |
Skład | Bawełna 40%, Poliester 60% |
Rozmiar | 70 x 140 cm (± 5%) |
Znakowanie | sublimacja |
Uwielbiamy akcesoria reklamowe dla firm, które z pozoru wydają się znajome, ale po bliższym przyjrzeniu okazują się niezwykłe! Te ręczniki z nadrukiem reklamowym pozytywnie zaskoczą użytkowników. Do ich uszycia zastosowaliśmy tkaninę bawełniano-poliestrową z certyfikatem Oeko-Tex, który na całym świecie jest synonimem wysokiej jakości materiału. To jednak nie wszystko - ręczniki są bardzo grube i niezwykle miłe w dotyku ze względu na welurowe wykończenie.
Bawełniano-poliestrowe ręczniki z logo (albo pełnokolorową grafiką) oferujemy w kilku rozmiarach i kształtach (prostokątnym lub okrągłym). Na każdy gadżet nanosimy jednostronny nadruk. Wykonujemy go metodą sublimacji: trwałą, nowoczesną i gwarantującą doskonałe odwzorowanie wszystkich szczegółów, jakie Twój projektant graficzny zechce umieścić na reklamowym wzorze. Tylko od Twojej kreatywności zależy, w jaki sposób zechcesz wykorzystać potencjał tych gadżetów w reklamie.
Ręczniki kąpielowe z nadrukiem reklamowym to jedyny sposób, aby reklamowana przez Ciebie marka zawędrowała nawet do łazienek klientów. Czy wyobrażasz sobie inną reklamę, która miałaby szansę się tam znaleźć? Takie akcesoria polecamy firmom z branży hotelarskiej, salonom spa i wellness, czy gabinetom masażu. Zostaną również bardzo ciepło przyjęte przez osoby prywatne - jeśli chcesz skierować kampanię do klientów indywidualnych i w Twój pomysł wpisuje się taki gadżet, jak ręczniki, daj nam sygnał do działania!
Bawełniano-poliestrowe ręczniki firmowe należą do akcesoriów premium, ale możesz skorzystać z nich nawet jeśli dysponujesz niewielkim budżetem albo planujesz kampanię skierowaną do wąskiej grupy odbiorców. Minimalne zamówienie obejmuje niewielką liczbę sztuk produktu - nie musisz zamawiać dużej partii, aby podarować odbiorcom marki taki prezent. A może zdecydujesz się na zamówienie kilku partii ręczników, każdej z innym nadrukiem?
Ręczniki reklamowe to absolutnie podstawowe narzędzie w brandingu w branży hotelarskiej, sportowej, czy wellness. Żaden inny gadżet nie będzie tak blisko klientów marki! Pomyśl o tych akcesoriach również w kampaniach skierowanych do pracowników firmy - oraz do szerokiego grona osób aktywnych lub tych, które cenią sobie wysokiej jakości akcesoria dla domu.
Dostarczamy firmom ręczniki kąpielowe, plażowe, a nawet uszyte w formie poncho. Dzięki temu lepiej dopasujesz je do kontekstu kampanii.
Wybierz ręczniki o odpowiednim rozmiarze lub zamów kilka formatów i stwórz z nich zestawy! Znajdziesz u nas także ręczniki okrągłe i turbany z guzikiem.
Chłonna i szybkoschnąca mikrofibra, a może miłe w dotyku ręczniki bawełniano-poliestrowe? Produkty z tej kategorii szyjemy ze świetnych materiałów.
Znakowanie naniesione metodą sublimacji nie spiera się i idealnie przywiera do tekstyliów, nie zmieniając ich faktury.
Potrzebujesz informacji? Zadzwoń albo napisz mail.
Skuteczne wykorzystanie ręczników z nadrukiem reklamowym w różnych działaniach promocyjnych oraz strategii brandingowej może znacząco wpłynąć na wzrost rozpoznawalności marki. Regularne eksponowanie logo firmy w życiu codziennym klientów ułatwia zapamiętanie znaku firmowego i sprawia, że marka staje się znajoma - a to wpływa na stopniowe budowanie świadomości marki i utrwala jej obecność na rynku. Ponadto wręczenie klientom wysokiej jakości ręczników z atrakcyjnym nadrukiem - jako prezentów czy nagród w konkursach - może wzmacniać lojalność wobec firmy. Jak działa ten mechanizm? Kiedy odbiorcy otrzymują praktyczne, estetycznie wykonane gadżety, ich zadowolenie ze współpracy z marką rośnie, a w ogólnym rozrachunku sprawia, że są skłonni wyżej oceniać jej jakość i preferować oznaczone nią produkty podczas podejmowania decyzji zakupowych. Warto, aby firmy rozważyły zatem włączenie ręczników z nadrukiem logo do swojej strategii promocyjnej, a tym samym zmaksymalizowały potencjalny wpływ gadżetów na budowanie wizerunku marki. Ręczniki reklamowe należą do uniwersalnych akcesoriów firmowych i mogą posłużyć jako narzędzia w akcjach promocyjnych skierowanych do różnorodnych środowisk: zarówno profesjonalnych (odbiorcy biznesowi), jak i konsumenckich (klienci zainteresowani urządzaniem domu, aktywnym i zdrowym stylem życia, podróżami itp.).