Współpraca tylko z agencjami

Zawsze ekspresowa realizacja

Prosty konfigurator produktów

Wyselekcjonowane produkty

Pełna kontrola nad produkcją

Gwarancje i reklamacje

Platforma THEONEGROUP.PL

W jaki sposób złożyć reklamację?


Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić zamówione produkty przy odbiorze!!!


Zgodnie z Ogólnymi warunkami sprzedaży w sklepie internetowym www.theonegroup.pl z dnia 1 sierpnia:

§ 9 Wady Towarów i proces reklamacji

  1. Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia Towaru przy odbiorze. Reklamacji podlega wyłącznie Towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem zaakceptowanym przez Sprzedawcę.
  2. Reklamacje należy składać pisemnie w nieprzekraczalnym terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania Towaru.
  3. Reklamacje złożone po godzinie 14 czasu polskiego traktowane są jako reklamacje złożone w dniu następnym.
  4. Reklamacji nie podlegają Towary po przetworzeniu, z naniesionymi dekoracjami.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia każdego zgłoszenia w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia i poinformowania o ostatecznej decyzji w terminie kolejnych 7 dni.
  6. Sprzedawca może zwracać się do Klienta o przekazanie dodatkowych informacji dotyczących reklamowanego Towaru lub prosić o zwrot tego Towaru w całości lub części w formie elektronicznej lub papierowej. Klient zobowiązany jest udzielić odpowiedzi lub dokonać zwrotu zgodnie z dyspozycją Sprzedawcy w terminie 7 dni od daty otrzymania korespondencji od Sprzedawcy pod rygorem odrzucenia reklamacji.
  7. Reklamacje dotyczą tylko wad Towarów lub niezgodności z projektem, z przekroczeniem zakresów tolerancji i włączeń wskazanych w § 13. Uszkodzenia lub nieprawidłowości wynikające z niewłaściwej eksploatacji lub wykorzystania produktów nie mogą stanowić skutecznej podstawy reklamacji.
  8. Reklamacje dotyczące elementów Towarów, nie ujętych w Projekcie końcowym lub dotyczących elementów opisanych niezgodnie z niniejszym Regulaminem lub wymaganiami Sprzedawcy (np. zastosowanie skali kolorów innej niż Pantone C) nie będą uwzględniane.
  9. W przypadku dostawy niewłaściwego lub uszkodzonego towaru Klientowi przysługuje bezpłatna wymiana towaru lub jego uzupełnienie, w razie dostarczenia ilości niezgodnych z zaakceptowanym przez Sprzedawcę zamówieniem.
  10. Jeżeli weryfikacja reklamacji wymaga zwrotu Towaru Sprzedawcy przez Klienta, w przypadku uznania reklamacji koszt transportu pokrywa Sprzedawca zaś w przypadku jej bezzasadności – Klient. Dotyczy to także obowiązku zwrotu kosztów powtórnej wysyłki Towaru do Klienta po odrzuceniu reklamacji, które to koszty obciążają Klienta.
  11. Po odsprzedaniu Towaru przez Klienta kolejnemu odbiorcy, odpowiedzialność za wady Towaru przenosi się na Klienta.
  12. Sprzedawca na zasadzie art. 558 KC wyłącza stosowanie przepisów o rękojmi.
  13. Złożenie reklamacji względem Towaru nie zwalnia Klienta z obowiązku płatności z tytułu jego nabycia w terminach i wysokości wskazanej na fakturze, przy czym w przypadku uznania reklamacji w całości lub części, Sprzedawca dokona odpowiednich korekt księgowych i zwrotów.
  14. Korekta faktury i związany z nią zwrot środków pieniężnych Klientowi nastąpi w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty uznania reklamacji.

Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu reklamacji ograniczona jest do wartości Towaru powiększonych o koszt jego dostawy. W szczególności Sprzedawca nie odpowiada za koszty pośrednie związane z zamówieniem, np. koszty finansowania, ubezpieczenia, przygotowania towaru do odsprzedaży, jego magazynowania przez Klienta i podobne.