Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić zamówione produkty przy odbiorze!!!
Zgodnie z Ogólnymi warunkami sprzedaży w sklepie internetowym www.theonegroup.pl z dnia 1 sierpnia:
§ 9 Wady Towarów i proces reklamacji
- Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia Towaru przy odbiorze. Reklamacji podlega wyłącznie Towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem zaakceptowanym przez Sprzedawcę.
- Reklamacje należy składać pisemnie w nieprzekraczalnym terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania Towaru.
- Reklamacje złożone po godzinie 14 czasu polskiego traktowane są jako reklamacje złożone w dniu następnym.
- Reklamacji nie podlegają Towary po przetworzeniu, z naniesionymi dekoracjami.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia każdego zgłoszenia w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia i poinformowania o ostatecznej decyzji w terminie kolejnych 7 dni.
- Sprzedawca może zwracać się do Klienta o przekazanie dodatkowych informacji dotyczących reklamowanego Towaru lub prosić o zwrot tego Towaru w całości lub części w formie elektronicznej lub papierowej. Klient zobowiązany jest udzielić odpowiedzi lub dokonać zwrotu zgodnie z dyspozycją Sprzedawcy w terminie 7 dni od daty otrzymania korespondencji od Sprzedawcy pod rygorem odrzucenia reklamacji.
- Reklamacje dotyczą tylko wad Towarów lub niezgodności z projektem, z przekroczeniem zakresów tolerancji i włączeń wskazanych w § 13. Uszkodzenia lub nieprawidłowości wynikające z niewłaściwej eksploatacji lub wykorzystania produktów nie mogą stanowić skutecznej podstawy reklamacji.
- Reklamacje dotyczące elementów Towarów, nie ujętych w Projekcie końcowym lub dotyczących elementów opisanych niezgodnie z niniejszym Regulaminem lub wymaganiami Sprzedawcy (np. zastosowanie skali kolorów innej niż Pantone C) nie będą uwzględniane.
- W przypadku dostawy niewłaściwego lub uszkodzonego towaru Klientowi przysługuje bezpłatna wymiana towaru lub jego uzupełnienie, w razie dostarczenia ilości niezgodnych z zaakceptowanym przez Sprzedawcę zamówieniem.
- Jeżeli weryfikacja reklamacji wymaga zwrotu Towaru Sprzedawcy przez Klienta, w przypadku uznania reklamacji koszt transportu pokrywa Sprzedawca zaś w przypadku jej bezzasadności – Klient. Dotyczy to także obowiązku zwrotu kosztów powtórnej wysyłki Towaru do Klienta po odrzuceniu reklamacji, które to koszty obciążają Klienta.
- Po odsprzedaniu Towaru przez Klienta kolejnemu odbiorcy, odpowiedzialność za wady Towaru przenosi się na Klienta.
- Sprzedawca na zasadzie art. 558 KC wyłącza stosowanie przepisów o rękojmi.
- Złożenie reklamacji względem Towaru nie zwalnia Klienta z obowiązku płatności z tytułu jego nabycia w terminach i wysokości wskazanej na fakturze, przy czym w przypadku uznania reklamacji w całości lub części, Sprzedawca dokona odpowiednich korekt księgowych i zwrotów.
- Korekta faktury i związany z nią zwrot środków pieniężnych Klientowi nastąpi w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty uznania reklamacji.
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu reklamacji ograniczona jest do wartości Towaru powiększonych o koszt jego dostawy. W szczególności Sprzedawca nie odpowiada za koszty pośrednie związane z zamówieniem, np. koszty finansowania, ubezpieczenia, przygotowania towaru do odsprzedaży, jego magazynowania przez Klienta i podobne.