Worko-plecak ECONOMY to model stworzony z myślą o klientach, którzy szukają równowagi pomiędzy ciekawym pomysłem na promocję a mocno ograniczonymi środkami na reklamę. W tym przypadku nasz bestsellerowy gadżet reklamowy z nadrukiem szyjemy z nieco cieńszej tkaniny poliestrowej.
Gramatura | 140 g/m² |
Skład | Poliester 100% |
Rozmiar | 38 x 42 cm (± 5%) |
Znakowanie | sublimacja |
Mocowanie sznurka | Wszyty w szew |
Worko-plecak ECONOMY to model stworzony z myślą o klientach, którzy szukają równowagi pomiędzy ciekawym pomysłem na promocję a mocno ograniczonymi środkami na reklamę. W tym przypadku nasz bestsellerowy gadżet reklamowy z nadrukiem szyjemy z nieco cieńszej tkaniny poliestrowej, ale oczywiście wykonujemy na nim pełnokolorowe znakowanie - tak jak na pozostałych worko-plecakach z oferty.
Nie zawsze odbiorcy marki będą nosić w worko-plecaku cięższe przedmioty. Wielu z nich potrzebuje zapewne wygodnej torby z nadrukiem do lżejszych zakupów, czy drobnych przedmiotów codziennego użytku. W takiej sytuacji świetnym rozwiązaniem okaże się właśnie ten produkt - solidnie uszyty i dostępny w odpowiednio dużym rozmiarze. Dzięki sznurkowi wszytemu w szew i pełniącemu funkcję ściągacza, torbę można wygodnie zamknąć, a następnie założyć na plecy, niczym plecaczek.
Wszystkie worki z własnym nadrukiem w ofercie THEONEGROUP.PL znakujemy metodą sublimacji. To rewelacyjna technologia, dzięki której każdy wzór wygląda tak samo atrakcyjnie po naniesieniu na tkaninę, jak prezentował się na komputerowej wizualizacji. Dlaczego to takie ważne? Bo klienci "kupują oczami" nie tylko te produkty, za które muszą zapłacić, ale także te, które otrzymują w prezencie - a przecież chcemy, by stale z nich korzystali.
Worko-plecaki są fantastyczne, ponieważ tworzą niezobowiązującą, nieco luzacką atmosferę w przypadku każdej modowej stylizacji. Wystarczy zarzucić je na plecy - wykorzystując sznurek-ściągacz niczym paski plecaka - i już można ruszać w drogę: na trening, zawody, na uczelnię, do szkoły czy na swobodne spotkanie ze znajomymi. Gdy natomiast potrzebny jest nie plecak, a torba, ten firmowy gadżet z logo staje się na powrót... workiem. Nie sposób nie polubić go za tę uniwersalność.
Niełatwo byłoby wskazać inne gadżety dla firm o aż tak uniwersalnym charakterze, jak worki i torby z własnym nadrukiem firmowym. Potrzebują ich dosłownie wszyscy, a to oznacza, że logo marki zawędruje dzięki nim dosłownie "pod strzechy" - o to nam przecież chodzi!
Przenoszenie rzeczy na trening, transport zakupów, pakowanie drugiego śniadania? Daj klientom gadżet, który odpowie na ich konkretne potrzeby.
W tej kategorii znajdziesz aż 10 różnych produktów - w tym worko-plecaki, różnego rodzaju torby, a nawet piórnik i etui na laptopa.
Jeśli lunch bag - to z piankowego materiału, który chroni szkło. Jeśli worko-plecak, to z praktycznym ściągaczem. Myślimy o wszystkim!
Kreatywny nadruk, wykonany z najwyższą dbałością o detale, to znak rozpoznawczy THEONEGROUP.PL. Sprawdź naszą jakość.
Potrzebujesz informacji? Zadzwoń albo napisz mail.
To nie przypadek, że worko-plecaki z nadrukiem logo tak szybko zdobyły uznanie jako stylowe i praktyczne gadżety. Coraz częściej widoczne na ulicach miast, w szkołach, na uczelniach oraz podczas różnego rodzaju wydarzeń, stają się naprawdę popularnym narzędziem w arsenale marketingowym przedsiębiorstw. Reklamowy worko-plecak, nieraz określany mianem "worka na sznurkach", jest lekkim, uszytym zazwyczaj z tkaniny plecakiem, który zamyka się przez ściąganie sznurków, pełniących jednocześnie funkcję ramiączek. Ten typ plecaka wyróżnia się najprostszą możliwą konstrukcją oraz... wszechstronnością zastosowań! W porównaniu z innymi gadżetami reklamowymi, worko-plecaki są również stosunkowo tanie w produkcji, co czyni je atrakcyjnym wyborem dla kampanii marketingowych o ograniczonych budżetach. Co więcej: można łatwo dostosować je do specyfiki marki, wybierając kolory, wzory i materiały, które najlepiej odzwierciedlają jej charakter i cel marketingowy. A dzięki dużej, widocznej powierzchni do zadruku, worko-plecaki z nadrukiem reklamowym oferują znakomitą ekspozycję logo i przekazu marki, co czyni je niezwykle sprytnym ruchomym nośnikiem reklamy.