Zgodnie z Ogólnymi warunkami sprzedaży w sklepie internetowym www.theonegroup.pl z dnia 1 sierpnia:
§ 5 Korekty, modyfikacje i anulowanie zamówień
- Strony dopuszczają możliwości zmiany w już złożonym zamówieniu.
- Wszelkie zmiany w zamówieniu lub jego anulowanie wymagają bezpośredniego kontaktu ze Sprzedawcą – poprzez e-mail a w przypadku, gdy Klient ma przydzielonego Konsultanta (opiekuna) lub zamówienie zostało złożone za pośrednictwem Konsultanta – poprzez kontakt z tą osobą.
- Sprzedawca może nie udzielić zgody na zmiany zamówieniu, w szczególności w przypadku, gdy został już zaakceptowany Projekt końcowy a zamówienie zostało przekazane do Produkcji lub uzależnić zgodę na zmiany od pokrycia kosztów związanych z wprowadzeniem tych zmian.
- Z zastrzeżeniem ust. 3 powyżej, wprowadzenie zmiany w zamówieniu po zatwierdzeniu Projektu wstępnego wiąże się z obowiązkiem zapłaty kwoty 50 zł/12,5 EUR za każdą zmianę (w zależności od waluty rozliczenia).
- Klient może anulować zamówienie bez ponoszenia dodatkowych kosztów przed przekazaniem mu do akceptacji Projektu wstępnego.
- W przypadkach innych niż wskazane w ust. 5, anulowanie zamówienia wiązać się będzie z koniecznością pokrycia przez Klienta kosztów poniesionych przez Sprzedawcę w związku z przygotowaniem do Produkcji, w tym kosztów pracy.
- W przypadku, gdy anulowanie zamówienia nastąpi po przekazaniu projektu do Produkcji, opłata za anulowanie zamówienia równa będzie 100% wartości zamówienia.