Ludzie zawsze będą nosić okulary, co oznacza, że ściereczki do okularów z własnym nadrukiem będą cenionym i pożądanym gadżetem przez kolejne dziesięciolecia. To przedmioty absolutnie pierwszej potrzeby, po które sięga się często i które zawsze nosi się przy sobie.
Ludzie zawsze będą nosić okulary, co oznacza, że ściereczki do okularów z własnym nadrukiem będą cenionym i pożądanym gadżetem przez kolejne dziesięciolecia. To przedmioty absolutnie pierwszej potrzeby, po które sięga się często i które zawsze nosi się przy sobie. Dostępne w standardowych rozmiarach i pokryte efektownym nadrukiem staną się idealnym nośnikiem Twojej reklamy. A użytkownicy - oprócz przecierania szkieł okularowych - użyją ich także do czyszczenia telefonu, obiektywów aparatów czy szkieł lornetek.
Reklamowe ściereczki do okularów produkujemy z tkaniny
poliestrowej. Jej wielką zaletę stanowi fakt, że nie pozostawia ona na
szkle kłaczków czy drobinek kurzu. Jednocześnie - nawet po naniesieniu
nadruku - pozostaje delikatna dla powierzchni szkła, dzięki czemu nie
stwarza ryzyka zarysowania soczewek lub obiektywów. Znakowanie na
ściereczkach wykonujemy przy użyciu metody sublimacji - podczas
nanoszenia wzoru na materiał, barwnik doskonale w niego wsiąka.
Zdobienie, które uzyskujemy jest trwałe, a kolory - żywe i nasycone.
Standardowa ściereczka prezentowana na tej podstronie wykonana została z
cieńszego materiału - w naszej ofercie znajdziesz również ściereczki HQ.
Composition | Polyester 100% |
Size | 17 x 18 cm |
Ściereczki do okularów z logo firmy z pozoru wydają się drobnym akcesorium, po które sięgamy niemal odruchowo. W rzeczywistości są one jednak w stanie uczynić wiele dla promocji marki na co dzień. Stosowane nie tylko do okularów, ale również do czyszczenia ekranów urządzeń mobilnych i komputerowych, te małe akcesoria mogą być efektywnym nośnikiem reklamy, który znajduje się dosłownie... na wyciągnięcie ręki klienta! Ściereczki do okularów z nadrukiem reklamowym mogą być rozdawane jako praktyczne upominki dla uczestników targów czy konferencji biznesowych. Z kolei włączenie ściereczki do okularów do pakietu powitalnego to miły gest, który jednocześnie promuje markę wśród nowych pracowników. Gadżety te mogą być również częścią większych pakietów promocyjnych skierowanych do klientów, np. przy zakupie okularów czy sprzętu elektronicznego. Dostosowanie ściereczek do indywidualnych potrzeb kampanii jest wyjątkowo łatwe dzięki szerokiej gamie opcji personalizacji. Wybieraj spośród różnych kolorów i wzorów - a zaawansowane techniki druku pozwolą nam na precyzyjne i trwałe odwzorowanie na materiale nawet skomplikowanych grafik.