Jeśli chcesz znaleźć gadżet, który będzie w użyciu przez cały czas, a jednocześnie z każdym dniem będzie pracować na wizerunek Twojej marki - masz go przed oczami! Ręczniki z mikrofibry z nadrukiem reklamowym na całej powierzchni oferujemy w wielu rozmiarach.
Gramatura | 205 g/m² |
Skład | Poliester 88%, Poliamid 12% |
Rozmiar | 70 x 140 cm (± 5%) |
Znakowanie | sublimacja |
Sposób znakowania | nadruk jednostronny lub dwustronny |
Tryb nadruku | Jednostronny, Dwustronny |
Jeśli chcesz znaleźć gadżet, który będzie w użyciu przez cały czas, a jednocześnie z każdym dniem będzie pracować na wizerunek Twojej marki - masz go przed oczami! Ręczniki z mikrofibry z nadrukiem reklamowym na całej powierzchni oferujemy w wielu rozmiarach. To oznacza, że - w zależności od tego, który wariant wybierzesz - masz do dyspozycji np. 1500, a nawet 30 000 centymetrów kwadratowych na firmową grafikę. Jak wykorzystasz tę przestrzeń?
W przypadku tych gadżetów dla firm znakowanie wykonujemy na całej powierzchni - jednostronnie lub dwustronnie (zwróć na to uwagę podczas składania zamówienia, ponieważ w ofercie THEONEGROUP.PL znajdziesz również klasyczne ręczniki w jednym kolorze). Marzy Ci się kreatywny projekt, o którym w branży reklamowej wszyscy będą mówić jeszcze przez długi czas? A może masz wizję artystyczną, której nie powstydziłaby się galeria sztuki? Tu możesz ją zrealizować, aby odbiorcy marki mogli się nią - dosłownie - otaczać.
Znakowanie na tym modelu ręczników z mikrofibry wykonujemy metodą sublimacji. Dzięki temu możemy nanieść na materiał wzór pełen szczegółów i kolorów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby było to nawet zdjęcie lub realistyczna grafika. Cyfrowy nadruk będzie bardzo trwały, co szczególnie ważne w przypadku akcesoriów, które mają przetrwać bardzo wiele prań. Dodatkową zaletą wysokiej jakości mikrofibry - z międzynarodowym certyfikatem Oeko-Tex - jest szybkość schnięcia i doskonała absorpcja wody.
Czy masz już pomysł, jak zastosować ręczniki z nadrukiem reklamowym w Twojej kampanii? Możesz pokusić się nie tylko o klasyczne zastosowania, takie jak salony wellness i spa, hotele lub pensjonaty, czy baseny i siłownie. Te akcesoria są tak efektowne, że Twoi klienci z entuzjazmem przyjmą je jako prezenty lub nagrody w konkursach. Minimalne zamówienie obejmuje niewielką liczbę sztuk, dlatego możesz połączyć ręczniki o różnych rozmiarach w zestawy - niech nic nie ogranicza Twojego pomysłu.
Ręczniki reklamowe to absolutnie podstawowe narzędzie w brandingu w branży hotelarskiej, sportowej, czy wellness. Żaden inny gadżet nie będzie tak blisko klientów marki! Pomyśl o tych akcesoriach również w kampaniach skierowanych do pracowników firmy - oraz do szerokiego grona osób aktywnych lub tych, które cenią sobie wysokiej jakości akcesoria dla domu.
Dostarczamy firmom ręczniki kąpielowe, plażowe, a nawet uszyte w formie poncho. Dzięki temu lepiej dopasujesz je do kontekstu kampanii.
Wybierz ręczniki o odpowiednim rozmiarze lub zamów kilka formatów i stwórz z nich zestawy! Znajdziesz u nas także ręczniki okrągłe i turbany z guzikiem.
Chłonna i szybkoschnąca mikrofibra, a może miłe w dotyku ręczniki bawełniano-poliestrowe? Produkty z tej kategorii szyjemy ze świetnych materiałów.
Znakowanie naniesione metodą sublimacji nie spiera się i idealnie przywiera do tekstyliów, nie zmieniając ich faktury.
Potrzebujesz informacji? Zadzwoń albo napisz mail.
W nowoczesnym marketingu gadżety reklamowe wciąż mogą odgrywać kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy i podtrzymywaniu jej kontaktów z obecnymi oraz przyszłymi klientami. Reklamowe akcesoria z logo nie tylko zwiększają świadomość marki, ale także mogą systematycznie przypominać o istnieniu firmy i w ten sposób codziennie oddziaływać na klientów. Wśród różnorodnych opcji gadżetów dostępnych na rynku, ręczniki z nadrukiem reklamowym wyróżniają się jako szczególnie efektywne narzędzia promocyjne. Ich praktyczny i uniwersalny charakter przesądza o tym, że są one doskonałym nośnikiem dla wszelkiego rodzaju komunikatów reklamowych, od prostych logotypów po złożone grafiki. Ręczniki z nadrukiem oferują unikalną kombinację funkcjonalności oraz przestrzeni do ekspozycji treści wizualnych, co zdecydowanie podnosi ich atrakcyjność w oczach marketerów i właścicieli firm. Są one szczególnie cenione w tych branżach, w których higiena i dbałość o detale znajdują się na pierwszym planie - takich jak fitness, wellness, turystyka i hotelarstwo, ale ich zastosowanie jest o wiele szersze i może obejmować praktycznie każdą dziedzinę działalności.