Jeśli chcesz znaleźć gadżet, który będzie w użyciu przez cały czas, a jednocześnie z każdym dniem będzie pracować na wizerunek Twojej marki - masz go przed oczami! Ręczniki z mikrofibry z nadrukiem reklamowym na całej powierzchni oferujemy w wielu rozmiarach.
Gramatura | 205 g/m² |
Skład | Poliester 88%, Poliamid 12% |
Rozmiar | 80 x 150 cm (± 5%) |
Znakowanie | sublimacja |
Sposób znakowania | nadruk jednostronny lub dwustronny |
Tryb nadruku | Jednostronny, Dwustronny |
Jeśli chcesz znaleźć gadżet, który będzie w użyciu przez cały czas, a jednocześnie z każdym dniem będzie pracować na wizerunek Twojej marki - masz go przed oczami! Ręczniki z mikrofibry z nadrukiem reklamowym na całej powierzchni oferujemy w wielu rozmiarach. To oznacza, że - w zależności od tego, który wariant wybierzesz - masz do dyspozycji np. 1500, a nawet 30 000 centymetrów kwadratowych na firmową grafikę. Jak wykorzystasz tę przestrzeń?
W przypadku tych gadżetów dla firm znakowanie wykonujemy na całej powierzchni - jednostronnie lub dwustronnie (zwróć na to uwagę podczas składania zamówienia, ponieważ w ofercie THEONEGROUP.PL znajdziesz również klasyczne ręczniki w jednym kolorze). Marzy Ci się kreatywny projekt, o którym w branży reklamowej wszyscy będą mówić jeszcze przez długi czas? A może masz wizję artystyczną, której nie powstydziłaby się galeria sztuki? Tu możesz ją zrealizować, aby odbiorcy marki mogli się nią - dosłownie - otaczać.
Znakowanie na tym modelu ręczników z mikrofibry wykonujemy metodą sublimacji. Dzięki temu możemy nanieść na materiał wzór pełen szczegółów i kolorów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby było to nawet zdjęcie lub realistyczna grafika. Cyfrowy nadruk będzie bardzo trwały, co szczególnie ważne w przypadku akcesoriów, które mają przetrwać bardzo wiele prań. Dodatkową zaletą wysokiej jakości mikrofibry - z międzynarodowym certyfikatem Oeko-Tex - jest szybkość schnięcia i doskonała absorpcja wody.
Czy masz już pomysł, jak zastosować ręczniki z nadrukiem reklamowym w Twojej kampanii? Możesz pokusić się nie tylko o klasyczne zastosowania, takie jak salony wellness i spa, hotele lub pensjonaty, czy baseny i siłownie. Te akcesoria są tak efektowne, że Twoi klienci z entuzjazmem przyjmą je jako prezenty lub nagrody w konkursach. Minimalne zamówienie obejmuje niewielką liczbę sztuk, dlatego możesz połączyć ręczniki o różnych rozmiarach w zestawy - niech nic nie ogranicza Twojego pomysłu.
Ręczniki reklamowe to absolutnie podstawowe narzędzie w brandingu w branży hotelarskiej, sportowej, czy wellness. Żaden inny gadżet nie będzie tak blisko klientów marki! Pomyśl o tych akcesoriach również w kampaniach skierowanych do pracowników firmy - oraz do szerokiego grona osób aktywnych lub tych, które cenią sobie wysokiej jakości akcesoria dla domu.
Dostarczamy firmom ręczniki kąpielowe, plażowe, a nawet uszyte w formie poncho. Dzięki temu lepiej dopasujesz je do kontekstu kampanii.
Wybierz ręczniki o odpowiednim rozmiarze lub zamów kilka formatów i stwórz z nich zestawy! Znajdziesz u nas także ręczniki okrągłe i turbany z guzikiem.
Chłonna i szybkoschnąca mikrofibra, a może miłe w dotyku ręczniki bawełniano-poliestrowe? Produkty z tej kategorii szyjemy ze świetnych materiałów.
Znakowanie naniesione metodą sublimacji nie spiera się i idealnie przywiera do tekstyliów, nie zmieniając ich faktury.
Potrzebujesz informacji? Zadzwoń albo napisz mail.
Jedną z największych zalet ręczników z własnym nadrukiem jest ich duża powierzchnia reklamowa, która pozwala na umieszczenie wyrazistych i czytelnych grafik, logotypów czy informacji kontaktowych. Ta cecha sprawia, że ręczniki te są nie tylko praktycznym przedmiotem codziennego użytku, ale również efektywną reklamą "mobilną". Kiedy użytkownicy zabierają ze sobą ręczniki na plażę, do spa, siłowni czy też korzystają z nich podczas eventów sportowych, logo i przekaz reklamowy są eksponowane szerokiej publiczności, a to w całkowicie naturalny sposób zwiększa zasięg i widoczność marki. Dodatkowo sama mikrofibra - jako materiał - wyróżnia się wysoką trwałością, co oznacza, że ręcznik może służyć jako nośnik reklamy przez wiele sezonów. W przeciwieństwie do jednorazowych gadżetów reklamowych, reklamowy ręcznik z mikrofibry spełnia swoją promocyjną misję przez długi czas - przynosząc korzyści zarówno użytkownikom, jak i firmom, które zdecydowały się na wybór tych akurat akcesoriów. Wybór ręczników jako gadżetów jest zatem posunięciem strategicznym, które może znacząco wpłynąć na wizerunek i rozpoznawalność marki w różnych środowiskach.