BB FLIP to jeden z najciekawszych i najbardziej kreatywnych gadżetów spośród wszystkich akcesoriów reklamowych. Po rozłożeniu pełni funkcję miłego w dotyku koca plażowego. Wystarczy jednak złapać za ukrytą w nim lamówkę-ściągacz, aby błyskawicznie zamienić go w... pojemny worek!
Gramatura | 260 g/m² |
Skład | Poliester 80%, Poliamid 20% |
Rozmiar | 150 x 180 cm (± 5%) |
Znakowanie | sublimacja |
Podszewka | Podszewka ortalionowa |
Wykończenie krawędzi | Lamówka bawełniana |
BB FLIP to jeden z najciekawszych i najbardziej kreatywnych gadżetów spośród wszystkich akcesoriów reklamowych. Po rozłożeniu pełni funkcję miłego w dotyku koca plażowego. Wystarczy jednak złapać za ukrytą w nim lamówkę-ściągacz, aby błyskawicznie zamienić go w... pojemny worek! Osoby, którym podarujesz ten upominek, nie będą musiały nosić na plażę żadnej torby ani plecaka - wszystkie potrzebne drobiazgi zabiorą ze sobą... w kocu! Grubszy materiał sprawi, że koc będzie uczestniczył w niejednym urlopie, wakacjach, podróżach i weekendowych wypadach za miasto.
Koc z własnym nadrukiem BB FLIP szyjemy z tkaniny poliestrowej z domieszką poliamidu. Na spodzie znajduje się ortalionowa podszewka, dzięki której zyskuje on wyższą trwałość w "trudnych" warunkach - jest lepiej chroniony przed zabrudzeniem czy uszkodzeniem. Dodatkowo ortalion bardzo łatwo jest otrzepać z piasku, gdy użytkownik koca zakończy już plażowanie. Wykonana z bawełny lamówka - występująca tu w roli ściągacza - jest o wiele trwalsza i wygodniejsza w użyciu, niż ściągacze szyte z gumy. To dodatkowy patent na to, aby koc przetrwał wiele lat, stając się ulubionym wakacyjnym "wynalazkiem".
Jaki jest Twój pomysł na wiosenno-letnią kampanię? Potrzebne będą Ci rodzinne gadżety reklamowe z nadrukiem, czy mniejsze akcesoria plażowe dla dzieci? Model BB FLIP dostępny jest w kilku rozmiarach - od kocyków małych, poprzez warianty średniej wielkości, aż po duże koce dla całej rodziny lub grupy przyjaciół. Możesz potraktować je jako podarunki dla nowych lub stałych klientów, upominki dla pracowników albo nagrody w konkursach. Pomożemy Ci zbudować pozytywne skojarzenia z Twoją marką.
Koc z własnym nadrukiem BB FLIP ma znakowanie na całej powierzchni polaru, a to naprawdę spora powierzchnia do realizacji pomysłów na kreatywną reklamę. Nadruk wykonujemy w technice sublimacji - trwałej i niezwykle precyzyjnej. Zadbamy o to, aby z projektu, który nam dostarczysz, odwzorować każdy szczegół!
Miękki koc z logo firmy na kanapie w salonie, mały kocyk w dziecięcym pokoju, ciepły i gruby koc podczas wyjazdu pod namiot... Firmowe gadżety z tej kategorii na wiele sposobów będą towarzyszyć odbiorcom marki w codziennym życiu. Koce reklamowe będą odpowiednie również dla hoteli, pensjonatów, czy ośrodków spa.
W naszej ofercie znajdziesz koce z mikrofibry, poliestru, czy koce sherpa - dzięki temu łatwiej dobierzesz odpowiedni gadżet do kampanii.
Małe kocyki w rozmiarze dziecięcym, a może duże koce - narzuty na łóżko? Niemal każdy produkt z tej kategorii dostępny jest w kilku rozmiarach.
Odkryj koce piknikowe z poszewką poliestrową lub koce 2w1 (składane w torbę ze ściągaczem) i zaskocz klientów oryginalnym pomysłem.
Nadruk na całej powierzchni koca wykonany metodą sublimacyjną sprawdza się nawet w przypadku fotorealistycznych wzorów z mnóstwem detali.
Potrzebujesz informacji? Zadzwoń albo napisz mail.
Umiejętne umieszczenie logo i innych elementów brandu na polarowym kocu z nadrukiem jest kluczowe dla skutecznej promocji marki. Logo musi być nie tylko dobrze widoczne, ale również harmonijnie wkomponowane w design produktu - dzięki temu możliwe stanie się zmaksymalizowanie rozpoznawalności marki przy jednoczesnym podkreśleniu jej profesjonalnego wizerunku. Jak osiągnąć taki efekt? Podpowiadamy dwie strategie! Jednym z najbardziej efektywnych sposobów na zagwarantowanie dobrej widoczności logo jest umieszczenie znaku w centralnej części koca, szczególnie gdy jest rozłożony. To umiejscowienie sprawia, że znak firmowy pozostaje łatwo zauważalny zarówno dla użytkowników koca, jak i osób z zewnątrz (np. przechodniów lub innych uczestników plenerowego wydarzenia) - a to zwiększa ekspozycję marki podczas różnorodnych aktywności na świeżym powietrzu. Z kolei stosowanie powtarzalnego wzoru na całej powierzchni koca z logo czyni produkt atrakcyjniejszym wizualnie, ale także funkcjonuje jako... wielokrotne przypomnienie o marce!