BB FLIP to jeden z najciekawszych i najbardziej kreatywnych gadżetów spośród wszystkich akcesoriów reklamowych. Po rozłożeniu pełni funkcję miłego w dotyku koca plażowego. Wystarczy jednak złapać za ukrytą w nim lamówkę-ściągacz, aby błyskawicznie zamienić go w... pojemny worek!
Gramatura | 260 g/m² |
Skład | Poliester 80%, Poliamid 20% |
Rozmiar | 150 x 200 cm (± 5%) |
Znakowanie | sublimacja |
Podszewka | Podszewka ortalionowa |
Wykończenie krawędzi | Lamówka bawełniana |
BB FLIP to jeden z najciekawszych i najbardziej kreatywnych gadżetów spośród wszystkich akcesoriów reklamowych. Po rozłożeniu pełni funkcję miłego w dotyku koca plażowego. Wystarczy jednak złapać za ukrytą w nim lamówkę-ściągacz, aby błyskawicznie zamienić go w... pojemny worek! Osoby, którym podarujesz ten upominek, nie będą musiały nosić na plażę żadnej torby ani plecaka - wszystkie potrzebne drobiazgi zabiorą ze sobą... w kocu! Grubszy materiał sprawi, że koc będzie uczestniczył w niejednym urlopie, wakacjach, podróżach i weekendowych wypadach za miasto.
Koc z własnym nadrukiem BB FLIP szyjemy z tkaniny poliestrowej z domieszką poliamidu. Na spodzie znajduje się ortalionowa podszewka, dzięki której zyskuje on wyższą trwałość w "trudnych" warunkach - jest lepiej chroniony przed zabrudzeniem czy uszkodzeniem. Dodatkowo ortalion bardzo łatwo jest otrzepać z piasku, gdy użytkownik koca zakończy już plażowanie. Wykonana z bawełny lamówka -występująca tu w roli ściągacza - jest o wiele trwalsza i wygodniejsza w użyciu, niż ściągacze szyte z gumy. To dodatkowy patent na to, aby koc przetrwał wiele lat, stając się ulubionym wakacyjnym "wynalazkiem".
Jaki jest Twój pomysł na wiosenno-letnią kampanię? Potrzebne będą Ci rodzinne gadżety reklamowe z nadrukiem, czy mniejsze akcesoria plażowe dla dzieci? Model BB FLIP dostępny jest w kilku rozmiarach - od kocyków małych, poprzez warianty średniej wielkości, aż po duże koce dla całej rodziny lub grupy przyjaciół. Możesz potraktować je jako podarunki dla nowych lub stałych klientów, upominki dla pracowników albo nagrody w konkursach. Pomożemy Ci zbudować pozytywne skojarzenia z Twoją marką.
Koc z własnym nadrukiem BB FLIP ma znakowanie na całej powierzchni polaru, a to naprawdę spora powierzchnia do realizacji pomysłów na kreatywną reklamę. Nadruk wykonujemy w technice sublimacji - trwałej i niezwykle precyzyjnej. Zadbamy o to, aby z projektu, który nam dostarczysz, odwzorować każdy szczegół!
Miękki koc z logo firmy na kanapie w salonie, mały kocyk w dziecięcym pokoju, ciepły i gruby koc podczas wyjazdu pod namiot... Firmowe gadżety z tej kategorii na wiele sposobów będą towarzyszyć odbiorcom marki w codziennym życiu. Koce reklamowe będą odpowiednie również dla hoteli, pensjonatów, czy ośrodków spa.
W naszej ofercie znajdziesz koce z mikrofibry, poliestru, czy koce sherpa - dzięki temu łatwiej dobierzesz odpowiedni gadżet do kampanii.
Małe kocyki w rozmiarze dziecięcym, a może duże koce - narzuty na łóżko? Niemal każdy produkt z tej kategorii dostępny jest w kilku rozmiarach.
Odkryj koce piknikowe z poszewką poliestrową lub koce 2w1 (składane w torbę ze ściągaczem) i zaskocz klientów oryginalnym pomysłem.
Nadruk na całej powierzchni koca wykonany metodą sublimacyjną sprawdza się nawet w przypadku fotorealistycznych wzorów z mnóstwem detali.
Potrzebujesz informacji? Zadzwoń albo napisz mail.
Inwestycja w koc-worek jako gadżet reklamowy to strategiczny wybór dla firm, które szukają nowoczesnych i skutecznych sposobów na promocję swojej marki. Dzięki unikalnym właściwościom i wszechstronności, koc z własnym nadrukiem może stać się kluczowym elementem w arsenale promocyjnym każdej przedsiębiorczej marki. Warto pamiętać przy tym o zastosowaniu kilku strategii, które znacznie zwiększą skuteczność przekazu marketingowego. Wybór kolorów, które kontrastują z głównym kolorem koca, może znacząco poprawić widoczność logo. Na przykład, jasne logo na ciemnym tle lub ciemne logo na jasnym tle może przyciągnąć uwagę i uczynić branding lepiej zapadającym w pamięć. Natomiast umieszczenie znaku firmowego na krawędziach koca będzie skuteczną techniką, szczególnie gdy koc z nadrukiem reklamowym jest używany jako worek. Logo umieszczone w taki sposób pozostaje ciągle widoczne, niezależnie od tego, czy koc jest rozłożony, czy złożony i noszony jako worek, co zapewnia stale eksponowaną reklamę marki.