Reklamowy koc z Twoim własnym nadrukiem weźmie udział w niejednym rodzinnym wypadzie za miasto, świetnej imprezie na działce albo romantycznym popołudniu we dwoje. Dzięki unikalnej konstrukcji wygrywa z tradycyjnymi kocykami piknikowymi, ponieważ wyposażyliśmy go w dodatkową warstwę ortalionu.
Gramatura | 260 g/m² |
Skład | Poliester 100% |
Rozmiar | 145 x 200 cm (± 5%) |
Znakowanie | sublimacja |
Podszewka | Podszewka ortalionowa |
Klienci pokochają Twoją markę, jeśli będzie kojarzyła się im z samymi przyjemnościami. A czy może być coś lepszego od beztroskich wakacji albo majówki, z piknikiem na słonecznej polanie? Ten reklamowy koc z Twoim własnym nadrukiem weźmie udział w niejednym rodzinnym wypadzie za miasto, świetnej imprezie na działce albo romantycznym popołudniu we dwoje. Dzięki unikalnej konstrukcji wygrywa z tradycyjnymi kocykami piknikowymi, ponieważ wyposażyliśmy go w dodatkową warstwę ortalionu. Podszewka zabezpiecza spód koca przed zniszczeniem, a gdy piknik dobiegnie już końca, ortalion można będzie łatwo otrzepać z drobinek roślin, ziemi lub piasku.
Chcemy, aby koc piknikowy z własnym nadrukiem zrobił prawdziwą furorę jako Twój firmowy gadżet. Dlatego szyjemy go z grubszej tkaniny poliestrowej i oferujemy w kilku naprawdę dużych rozmiarach! To sprawia, że jest idealny na pikniki z rodziną i przyjaciółmi. Zadbaliśmy nawet o to, aby transport koca był maksymalnie wygodny - dzięki specjalnej patce i uchwytowi, można złożyć go i zwinąć, a następnie wygodnie przenosić, trzymając za uchwyt. Rozwiązanie jest proste, ale - uwierz nam - sprawdza się genialnie.
Koc piknikowy może stać się rewelacją każdej akcji promocyjnej. W oczywisty sposób kojarzy się z producentami smakołyków - mogą sięgnąć po niego zatem producenci spożywczy (w tym z branży słodyczy i przekąsek), ale także producenci AGD, przyborów kuchennych, akcesoriów dla dzieci, czy też marki z branży zdrowego stylu życia. Takie gadżety reklamowe premium wpiszą się w koncepcję absolutnie wszystkich kampanii reklamowych nawiązujących do wiosny i lata, turystyki, aktywnego stylu życia, czy też spędzania czasu z rodziną.
Podszewka na spodniej stronie koca jest jednobarwna, ale za to całą wierzchnią stronę przeznaczamy na znakowanie! Projektanci graficzni mają tu naprawdę spore pole do popisu, bowiem szerokość koca wynosi niemal 1,5 m, a jego długość może sięgnąć nawet (w największym rozmiarze) dwóch metrów. Nadruk nanosimy techniką sublimacji, która zapewnia mu trwałość i znakomite odwzorowanie kolorów.
Miękki koc z logo firmy na kanapie w salonie, mały kocyk w dziecięcym pokoju, ciepły i gruby koc podczas wyjazdu pod namiot... Firmowe gadżety z tej kategorii na wiele sposobów będą towarzyszyć odbiorcom marki w codziennym życiu. Koce reklamowe będą odpowiednie również dla hoteli, pensjonatów, czy ośrodków spa.
W naszej ofercie znajdziesz koce z mikrofibry, poliestru, czy koce sherpa - dzięki temu łatwiej dobierzesz odpowiedni gadżet do kampanii.
Małe kocyki w rozmiarze dziecięcym, a może duże koce - narzuty na łóżko? Niemal każdy produkt z tej kategorii dostępny jest w kilku rozmiarach.
Odkryj koce piknikowe z poszewką poliestrową lub koce 2w1 (składane w torbę ze ściągaczem) i zaskocz klientów oryginalnym pomysłem.
Nadruk na całej powierzchni koca wykonany metodą sublimacyjną sprawdza się nawet w przypadku fotorealistycznych wzorów z mnóstwem detali.
Potrzebujesz informacji? Zadzwoń albo napisz mail.
Dobrze zaprojektowany koc piknikowy z logo to połączenie niezwykle przydatnego gadżetu - z estetycznym nośnikiem przekazu reklamowego, który efektywnie promuje markę w różnych przestrzeniach zewnętrznych. Przemyślany proces projektowania, z uwzględnieniem rozmiaru gadżetu, umiejscowienia logo, a także doboru odpowiednich kolorów i wzornictwa, jest kluczem do stworzenia atrakcyjnego produktu, który skutecznie zwiększa rozpoznawalność marki. Pikniki kojarzą się z relaksem i dobrym czasem, dlatego logo umieszczone na kocu piknikowym może odwoływać się do tych pozytywnych skojarzeń. Marki, które towarzyszą klientom w takich momentach, często są postrzegane jako przyjaźniejsze i bliższe swoim odbiorcom. Warto pamiętać, że wielkość piknikowego koca z własnym nadrukiem powinna być dopasowana do typowych zastosowań, takich jak spotkania na świeżym powietrzu, pikniki czy plażowanie. Zbyt mały koc może nie sprawdzić się podczas grupowej wyprawy, natomiast zbyt duży może okazać się niewygodny w transporcie. Standardowe rozmiary, które oferują wystarczająco dużo miejsca dla kilku osób, a jednocześnie są łatwe do złożenia i przenoszenia, okażą się najbardziej pożądane.