Ten koc z własnym nadrukiem jest tak cudnym gadżetem, że wielu Twoich klientów i pracowników kupiłoby go dla siebie w sklepie. Koc SHERPA pomoże Ci budować lojalność wśród odbiorców marki, ponieważ pokazuje, że przedsiębiorstwo traktuje ich poważnie i z szacunkiem, nawet jeśli wybiera dla nich bezpłatny upominek. Czy można wyobrazić sobie lepszy gest, który znaczy: "myślę o Tobie i chcę podarować Ci coś, co naprawdę Cię ucieszy".
Gramatura | 220 g/m² + 220 g/m² |
Skład | Poliester 100% |
Rozmiar | 150 x 200 cm (± 5%) |
Znakowanie | sublimacja |
Wykończenie krawędzi | Obszycie ściegiem ozdobnym |
Ten koc z własnym nadrukiem jest tak cudnym gadżetem, że wielu Twoich klientów i pracowników kupiłoby go dla siebie w sklepie. A jednak mogą otrzymać go w prezencie od firmy - przekonaj się, jak pozytywnie ich to zaskoczy! Koc SHERPA pomoże Ci budować lojalność wśród odbiorców marki, ponieważ pokazuje, że przedsiębiorstwo traktuje ich poważnie i z szacunkiem, nawet jeśli wybiera dla nich bezpłatny upominek. Czy można wyobrazić sobie lepszy gest, który znaczy: "myślę o Tobie i chcę podarować Ci coś, co naprawdę Cię ucieszy".
Te niepowtarzalne gadżety reklamowe dla firm wyglądają tak, jakby zostały uszyte z owczej wełny. Do ich wytworzenia nie zużyliśmy jednak ani grama materiałów pochodzenia zwierzęcego, dzięki czemu zyskały jeszcze bardziej uniwersalny charakter. Nazwa tego modelu koców reklamowych pochodzi od polaru sherpa - do złudzenia przypominającego przyjemną w dotyku, puszystą wełnę. Polar znajduje się na spodniej stronie, natomiast wierzch wykonany jest z mięciutkiej mikrofibry. Całość wprost zachęca, aby usiąść na kanapie z filiżanką aromatycznej czekolady albo herbaty, włączyć ulubiony serial, otworzyć książkę i rozkoszować się chwilą beztroski.
Warstwa polaru sherpa o wysokiej gramaturze i podobnej gramatury warstwa mikrofibry - pod kocem uszytym z dwóch warstw materiału nie sposób zmarznąć, nawet gdy na dworze mróz i wiatr. Walory użytkowe to jednak zaledwie początek - koc z nadrukiem SHERPA wyróżnia się też bardzo dekoracyjnym wyglądem. To cenny element aranżacji pomieszczenia, niezrównana ozdoba salonu lub sypialni. Mamy przeczucie, że zagości na niejednym instagramowym zdjęciu!
Idea jest prosta: jeśli wyprodukujemy gadżet, z którego chce się korzystać, ludzie będą chcieli mieć go u siebie! Pokażą go znajomym. Zrobią sobie z nim zdjęcie w mediach społecznościowych. W ten sposób Twoje logo może zawędrować w miejsca, w których inne formy reklamy nie miałyby szans przebicia. Z tego względu musimy jednak zadbać o to, aby koc z nadrukiem wyglądał perfekcyjnie. Możesz zdać się na nas - zweryfikujemy, czy projekt graficzny spełnia wymagania techniczne, a jeśli zechcesz skorzystać z naszych porad - doradzimy optymalne rozwiązania. Znakowanie wykonujemy metodą sublimacji, gwarantującą pełen szczegółów nadruk, z doskonałym odwzorowaniem barw i fenomenalną trwałością.
Miękki koc z logo firmy na kanapie w salonie, mały kocyk w dziecięcym pokoju, ciepły i gruby koc podczas wyjazdu pod namiot... Firmowe gadżety z tej kategorii na wiele sposobów będą towarzyszyć odbiorcom marki w codziennym życiu. Koce reklamowe będą odpowiednie również dla hoteli, pensjonatów, czy ośrodków spa.
W naszej ofercie znajdziesz koce z mikrofibry, poliestru, czy koce sherpa - dzięki temu łatwiej dobierzesz odpowiedni gadżet do kampanii.
Małe kocyki w rozmiarze dziecięcym, a może duże koce - narzuty na łóżko? Niemal każdy produkt z tej kategorii dostępny jest w kilku rozmiarach.
Odkryj koce piknikowe z poszewką poliestrową lub koce 2w1 (składane w torbę ze ściągaczem) i zaskocz klientów oryginalnym pomysłem.
Nadruk na całej powierzchni koca wykonany metodą sublimacyjną sprawdza się nawet w przypadku fotorealistycznych wzorów z mnóstwem detali.
Potrzebujesz informacji? Zadzwoń albo napisz mail.
Koc sherpa idealnie nadaje się na upominek dla ważnych klientów lub partnerów biznesowych. Jako gadżet przywołujący na myśl ciepło i komfort, odzwierciedla troskę firmy o swoich odbiorców - i czyni to bez słów. Koc sherpa może być również atrakcyjną nagrodą w konkursach organizowanych przez firmę, przyciągającą uczestników ze względu na wartość użytkową oraz ciekawy projekt graficzny. Natomiast w biurach koce sherpa z logo firmy mogą znaleźć się w strefach wypoczynku dla pracowników. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wręczyć takie gadżety podczas eventów na świeżym powietrzu, aby wyróżnić wybranych uczestników (np. wolontariuszy), a jednocześnie zwiększać rozpoznawalność marki wśród uczestników. A gdyby użyć koców sherpa jako prezentów świątecznych dla pracowników przedsiębiorstwa i w ten sposób okazać im, jak ważni są dla swojego pracodawcy? W każdym z tych przypadków komfort użytkowania, wynikający z miękkości i cieplnych właściwości reklamowych koców sherpa, zapewni użytkownikom pozytywne doświadczenia, które bezpośrednio skojarzą się im z promowaną marką.