Koszulki kolarskie z nadrukiem reklamowym produkujemy w dużej gamie rozmiarów. Wiele opcji do wyboru przyda Ci się nie tylko wtedy, gdy zamawiasz zestawy dla konkretnych zawodników i zawodniczek, ale także w szeroko zakrojonych akcjach reklamowych czy sprzedażowych.
Jeśli w ramach akcji promocyjnej podarujesz użytkownikom gadżety, które będą z nimi podczas treningów i podczas zawodów, logo marki niezawodnie utrwali się w ich pamięci. Pojawi się również na wszystkich zdjęciach czy relacjach medialnych z wydarzenia - i to bez dodatkowych opłat za reklamę. W tym przypadku skuteczność gadżetów zależy od ich jakości - a w tej kwestii możesz spokojnie zdać się na THEONEGROUP.PL!
Odzież sportowa trafia do podstawowego ekwipunku każdego sportowca. Bez względu na to, czy trenuje on indywidualnie (prywatnie), czy w drużynie - będzie potrzebował dopasowanej koszulki ze znakowaniem. Jednak ten gadżet przypadnie do gustu także osobom, które po prostu kochają jazdę na rowerze i nie zamierzają z nikim się ścigać. Kolarze-amatorzy, śmigający po ścieżkach rowerowych i terenach turystycznych w koszulce kolarskiej z Twoim nadrukiem, “zabiorą” logo firmy do miejsc, w które ona sama nigdy nie dotarłaby z reklamą.
Koszulki kolarskie z nadrukiem reklamowym produkujemy w dużej gamie rozmiarów. Wiele opcji do wyboru przyda Ci się nie tylko wtedy, gdy zamawiasz zestawy dla konkretnych zawodników i zawodniczek, ale także w szeroko zakrojonych akcjach reklamowych czy sprzedażowych. Nic nie stoi bowiem na przeszkodzie, aby odzież, którą wykonamy dla Ciebie, trafiła również do sprzedaży u Twoich partnerów biznesowych, takich jak sieci sklepów odzieżowych lub sportowych.
Włączając do kampanii nowoczesną odzież sportową możemy zaskoczyć zawodników i to aż na dwa sposoby! Z jednej strony udowadniamy, że doskonale rozumiemy ich potrzeby, z drugiej strony natomiast - dostarczamy im strój, w którym wyglądają rewelacyjnie. Znakowanie na koszulkach reklamowych może wysyłać wiele komunikatów bliskich kolarzom - “mówi” wówczas o woli walki, ambicji, nowoczesnym podejściu do sportowej rywalizacji, a także wytrwałości w dążeniu do celu. Znajdźmy wspólnie odpowiednie środki wyrazu, aby pokazać te wartości w postaci nadruku na sportowych gadżetach.
Znasz powiedzenie "bliższa ciału koszula, niźli sukmana"? W branży odzieżowej sprawdza się ono w 100% - ponieważ ulubione ubrania stają się wyjątkowo bliskie każdemu z nas. A jeśli dodatkowo wyposażymy je w odpowiednie znakowanie sublimacyjne, okażą się najlepszym nośnikiem reklamy, jaki możemy sobie wyobrazić.
Dostarczamy solidnie wyprodukowaną i przyjemną w dotyku odzież, uszytą z nowoczesnych tkanin: trwałych, lekkich i przewiewnych.
W naszej ofercie znajdziesz kuchenne fartuchy, które sprawdzą się w kampaniach branży kulinarnej, ale także jako uniformy dla gastronomii.
Technologia sublimacji pozwala nam nanosić na tkaninę (w tym również dzianinę) dowolny wzór, bez zmieniania struktury materiału.
Potrzebujesz pomocy przy wyborze? Zastanawiasz się, czy Twój projekt graficzny będzie dobrze wyglądał? Zawsze doradzimy!
Potrzebujesz informacji? Zadzwoń albo napisz mail.
Dopasowana koszulka kolarska z nadrukiem to nieocenione narzędzie w promocji każdej marki! Istnieje jednak krąg firm, którym szczególnie przyda się ona w działaniach marketingowych. Mowa tu o organizacjach, które chcą podkreślić swoje zaangażowanie w promowanie sportu, zdrowia i aktywnego trybu życia. Dzięki zaawansowanej technologii sublimacyjnego nadruku, którą stosujemy do nanoszenia wzorów na tkaninę poliestrową, możliwe jest zaprojektowanie koszulek, które kreatywnie prezentują logo firmy i pasują do unikalnych, a nawet innowacyjnych kampanii reklamowych. Nadruki na koszulkach mogą oczywiście różnić się znacznie w zależności od celu promocyjnego. W przypadku firm sponsorujących wydarzenia sportowe koszulki mogą zawierać duże, widoczne logo firmy, nazwy wydarzeń, czy daty. Z kolei w przypadku uniformów na użytek zespołu firmy (dla pracowników uczestniczących w firmowych wydarzeniach sportowych) nadruki mogą być bardziej subtelne, bowiem skupiamy się tu raczej na budowaniu tożsamości zespołowej i wspieraniu ducha rywalizacji. Z kolei firmy produkujące lub sprzedające sprzęt sportowy mogą potraktować koszulki jak... mini-katalogi z nadrukowanym obrazem produktu, który ma właśnie premierę. Ten wariant okaże się szczególnie atrakcyjny podczas prezentacji na targach branżowych lub w punktach sprzedaży.