Jesteśmy w stanie wymyślić na poczekaniu dziesiątki scenariuszy promocji, w których sportowy T-shirt z własnym nadrukiem okaże się opcją idealną! Na tkaninie, z której szyjemy ten produkt, zamieścimy dla Ciebie wszelkiego rodzaju nadruk: logo drużyny, Twoje logo, znak firmowy imprezy albo hasło, które wskażesz.
Skład | Poliester 100% |
Krój | damski i męski |
Znakowanie | sublimacja |
Sposób znakowania | znakowanie na całej powierzchni |
Jesteśmy w stanie wymyślić na poczekaniu dziesiątki scenariuszy promocji, w których sportowy T-shirt z własnym nadrukiem okaże się opcją idealną! Koszulki dla drużyny piłkarskiej? Szkolnego klubu sportowego? A może dla kibiców, którzy chcą przyjść na mecz w barwach ulubionego teamu, żeby okazać wsparcie zawodnikom? Wszystko jest możliwe, ponieważ na tkaninie, z której szyjemy ten produkt, zamieścimy dla Ciebie wszelkiego rodzaju nadruk: logo drużyny, Twoje logo, znak firmowy imprezy albo hasło, które wskażesz.
W branży reklamowej mamy zawsze dwie ścieżki: możemy dać odbiorcom to, czego się spodziewają - albo łamać schematy i całkowicie ich zaskoczyć. Dlatego produkty z tej kolekcji staną się (w zależności od Twojej decyzji) sportowymi "uniformami" lub zwariowanym, zabawnym, efektownym gadżetem. T-shirt z nadrukiem firmowym ozdabiamy metodą druku sublimacyjnego, co oznacza, że możesz dostarczyć nam dowolnie skomplikowany wzór, w pełnej gamie kolorów - łącznie z przejściami tonalnymi, gradientami czy fotorealistyczną grafiką.
Kiedy odbiorcy Twojej kampanii otrzymają sportowe koszulki z logo i zobaczą, jak starannie zostały zaprojektowane, apetyt na sportowe emocje z pewnością u nich wzrośnie. Co robimy, aby się nie rozczarowali? T-shirty szyjemy z wysokiej jakości dzianiny - stosunkowo cienkiej, lekkiej i przewiewnej, doskonale dopasowanej do sylwetki. Dzięki temu nie tylko sam nadruk, ale i jakość jego wykonania robi wrażenie.
Same koszulki typu T-shirt to za mało? Oczywiście, bo to zaledwie początek naszej wspólnej przygody w branży marketingu sportowego! W katalogu produktów THEONEGROUP.PL znajdziesz również m.in. koszulki kolarskie z logo, kilka wariantów sportowych bluz, a nawet topy czy legginsy. Wszystkie trzymają poziom i możemy zagwarantować, że trafią na stałe do zestawu noszonego podczas treningów, ćwiczeń oraz rozgrywek.
Znasz powiedzenie "bliższa ciału koszula, niźli sukmana"? W branży odzieżowej sprawdza się ono w 100% - ponieważ ulubione ubrania stają się wyjątkowo bliskie każdemu z nas. A jeśli dodatkowo wyposażymy je w odpowiednie znakowanie sublimacyjne, okażą się najlepszym nośnikiem reklamy, jaki możemy sobie wyobrazić.
Dostarczamy solidnie wyprodukowaną i przyjemną w dotyku odzież, uszytą z nowoczesnych tkanin: trwałych, lekkich i przewiewnych.
W naszej ofercie znajdziesz kuchenne fartuchy, które sprawdzą się w kampaniach branży kulinarnej, ale także jako uniformy dla gastronomii.
Technologia sublimacji pozwala nam nanosić na tkaninę (w tym również dzianinę) dowolny wzór, bez zmieniania struktury materiału.
Potrzebujesz pomocy przy wyborze? Zastanawiasz się, czy Twój projekt graficzny będzie dobrze wyglądał? Zawsze doradzimy!
Potrzebujesz informacji? Zadzwoń albo napisz mail.
Sportowy T-shirt z logo firmy to doskonałe narzędzie do budowania zaangażowania kibiców, a jednocześnie wzmacniania więzi z marką w kontekście wydarzeń sportowych. Zaoferowanie koszulek jako gadżetów dla fanów drużyny otwiera szereg możliwości marketingowych, które wykraczają daleko poza standardowe formy reklamy, wpływając na emocje i długotrwałe relacje z odbiorcami - w ten sposób firma wkracza bowiem do świata sportowych pasji. Wyposażony w odpowiednie znakowanie sportowy T-shirt z logo sponsora funkcjonuje jako element integrujący społeczność kibiców. Rozdanie koszulek podczas meczów, turniejów i wielu innych wydarzeń sportowych sprawia, że fani stają się wizualnie niemal częścią drużyny, a to natychmiast wzmacnia ich identyfikację zarówno z zespołem, jak i samą marką. Takie poczucie przynależności przekłada się na większą lojalność wobec drużyny - oraz wobec firmy wspierającej sport.
T-shirty dla kibiców mają również wartość kolekcjonerską, co sprawia, że stają się pożądanym przedmiotem. Limitowane edycje, związane z konkretnymi wydarzeniami lub sezonami, dodatkowo zwiększają ich atrakcyjność. Kibice chętniej noszą takie gadżety, co przekłada się na ciągłą ekspozycji logo firmy, nawet jeśli samo wydarzenie dawno się już skończyło.